این خانه خانه ی ماست

این خانه خانه ی ماست

فعالیتهای مرکز فرهنگی هنری اشنویه
این خانه خانه ی ماست

این خانه خانه ی ماست

فعالیتهای مرکز فرهنگی هنری اشنویه

شورای فرهنگی مرکز

پس از بازدید جناب آقای مصطفوی از مرکز و طرح مسائل با ایشان جلسه شورای فرهنگی مرکز نیز در مورخه 1392/02/24 با حضور مربیان فرهنگی و هنری تشکیل شد. در این جلسه عملکرد مربیان تا امروز مورد بررسی قرار گرفت و سپس برای پیشبرد بقیه برنامه ها برنامه ریزی شد.

بازدید مدیر کل محترم استان از مرکز

روز سه شنبه مورخه 1392/02/24 جناب آقای سیدمصطفوی مدیرکل محترم کانون آذربایجان غربی به همراه جناب آقای نظری مدیر کل محترم کانون استان زنجان از مرکز اشنویه بازدید نمودند.

در این بازدید، درباره روند فعالیتهای فرهنگی، درآمدها، جذب عضو و سایر موارد بحث و گفتگو شد و راهکارهایی از سوی مدیر کل محترم جهت پیشبرد هرچه بهتر اهداف ارائه گردید؛ در پایان نیز مسئول مرکز ضمن ابراز خرسندی از حضور گرم ایشان به ارائه مسائل و مشکلات مرکز پرداختند.

اردوی 92

روز پنجشنبه مورخه 1392/02/19 تعداد 30 نفر از اعضای دختر مرکز اشنویه طی یک برنامه اردویی به روستای دنخه از توابع شهرستان رفتند.در این برنامه ، مربیان فعالیت های چون قصه گویی- بازی گروهی-بازی محلی و مسابقه (چیستان) را همراه با اعضا انجام دادند. 

آغاز فعالیتها در سال 92

اولین فعالیتها در سال 92 جهت جذب عضو و اجرای فعالیتهای فرهنگی از تاریخ 1392/01/24 در مدارس اشنویه شروع شد. برپایی نمایشگاه کتاب و محصولات فرهنگی، معرفی کانون و فعالیتهای آن و اجرای فعالیتهای فرهنگی از جمله برنامه های آغازین سال 92 در مرکز اشنویه می باشد.




ادامه مطلب ...