این خانه خانه ی ماست

این خانه خانه ی ماست

فعالیتهای مرکز فرهنگی هنری اشنویه
این خانه خانه ی ماست

این خانه خانه ی ماست

فعالیتهای مرکز فرهنگی هنری اشنویه

جشن استقبال از ماه رمضان

بوی خوبی می آید، بوی ماه ضیافت، ماه همدلی با فقرا، ماه مهربانی، ماه عهد و وفا و خلاصه ماه هر چه صفا و یکدلی است. کانون هم این روزها حال و هوای دیگری دارد بچه ها با شور و شوق فراوان از روزه های پارسال-روزه های کله گنجشکی و خلاصه... حرف می زنند. به همین خاطر تصمیم گرفتیم جشن کوچکی همراه با اعضا در مرکز داشته باشیم. آوردن ناهار توسط اعضا-

پختن آش محلی(دوکلیو)- برپایی نماز جماعت- مراسم دعا-خواندن شعر رمضان توسط اعضا- خواندن قرآن و مسابقه از جمله برنامه های آن روز بود.

افتتاح نمایشگاه هنرهای تجسمی


به مناسبت آغاز فعالیتهای تابستانی و کلاسهای فرهنگی و هنری ، نمایشگاهی از آثار مربیان هنری و آثار اعضا در مرکز اشنویه برپا شده که شامل 60 اثر از مربیان هنری شامل:رنگ روغن-طراحی- سفال-طراحی روی سفال-آینه کاشی کاری و صدف کاری شده و 40 اثر نقاشی و سفال اعضای مرکز می باشد،، روز شنبه:92/04/08 با حضور فرماندار و مسئولین ادارات شهرستان و اولیای اعضا افتتاح گردید.به استحضار می رسد که این نمایشگاه از 8 تیر لغایت 22 تیرماه به مدت دو هفته در سالن کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برپا می باشد. در این مراسم پس از بازدید فرماندار و مسئولین از قسمتهای مختلف نمایشگاه ، مسئول مرکز ضمن خوشامدگویی به ارائه گزارشی از روند برپایی نمایشگاه پرداخت.سپس حسین زاده فرماندار شهرستان اشنویه ضمن تقدیر و تشکر از مسئول مرکز ومربیان مرکز خرسندی خود را از اجرای چنین برنامه هایی در سطح شهرستان اعلام نمود و به اهمیت فعالیتهای مراکز فرهنگی و هنری از جمله کانون اشاره نمود و افزود:" کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان از جمله مراکزی است که در برابر هزینه ای کم خدماتی مهم و ارزنده ارائه می دهد و ما باید با تمام سعی و توان در تحقق چنین اهدافی تلاش و کوشش کنیم، در این عصر که عصر ارتباطات و نوآوری است کودکان روز به روز با نسلهای قبل و گذشته خود و از جمله کتاب دور میشوند؛ تنها جایی که فرهنگ و تمدن را زنده نگه می دارد مکانی است به نام کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان"





برگزاری مراسم به مناسبت شهادت آیت الله دکتر بهشتی و 72 تن از یارانشان

به مناسبت سی و دومین سالگرد شهادت دکتر بهشتی و یارانشان و با حضور تعدادی از اعضای دختر مرکز مراسمی برای گرامیداشت یاد آن عزیزان پرپا شد که طی آن فعالیتهای زیر به انجام رسید:

معرفی شخصیت


شعرخوانی توسط اعضا


نشریه نگاری


خواندن پیام امام خمینی به مناسبت فاجعه همتم تیر ماه 


بیان فضایل شهید بهشتی از دیدگاه امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری






دوستای خوبم لطفا نظر یادتون نره