این خانه خانه ی ماست

این خانه خانه ی ماست

فعالیتهای مرکز فرهنگی هنری اشنویه
این خانه خانه ی ماست

این خانه خانه ی ماست

فعالیتهای مرکز فرهنگی هنری اشنویه

هفته کتاب و کتابخوانی


هفته کتاب گرامی باد.

با توجه به اهمیت کتاب و لزوم توجه ویژه به این موضوع و همچنین به مناسبت هفته کتاب مرکز اشنویه اقدام به اجرای برنامه هایی نموده است از جمله: معرفی تازه های کتاب- مسابقه خلاصه نویسی از کتابهای داستانی و بحث کتاب همراه با اعضای مرکز- همچنین به همین مناسبت از دبستان حکمت و 15 خرداد جهت اجرای برنامه های زیر دعوت به عمل آمد: بازدید از نمایشگاه کتاب و سرگرمی- قصه گویی-مسابقه کتابخوانی-نمایش فیلم-اهدای لوح تقدیر به اعضای کتابخوان مرکز و پذیرایی. در پایان نیز دانش آموزان از قسمتهای مختلف مرکز و کارگاهها بازدید نموددند همچنین با فعالیتها و نحوه عضویت نیز آشنا شدند.

برپایی نمایشگاه کتاب و سرگرمی در مرکز


تقدیر از اعضای کتابخوان

بازدید مدارس از مرکز و نمایشگاه کتاب

 

بحث کتاب

مسابقه خلاصه نویسی

ویژه برنامه سالروز آزادسازی سوسنگرد در مرکز اشنویه


یوم الله حماسی 26 آبان و سی و سومین سالروز آزادسازی تاریخی ظفرمندانه سوسنگرد، شهر عاشقان شهادت از چنگال پلید رژیم بعثی عراق در یک مقطع حساس و استراتژیک جنگی است که علی رغم کارشکنی های آشکار بنی صدر به صورت معجزه آسا میسور گردید.

به همین مناسبت روز دوشنبه 27 آبانماه برنامه هایی با حضور 50 نفر از اعضای پسر در مرکز اشنویه برگزار گردید؛ معرفی واقعه حصر و آزادسازی سوسنگرد- معرفی شخصیت شهید دکتر چمران- اجرای سرود توسط اعضا-ایستگاه نقاشی- نوشتن نامه و دل نوشته به کودکان سوسنگرد توسط اعضا-اجرای نمایش خلاق با موضوع از خودگذشتگی و بازدید از نمایشگاه عکس آن دوران از جمله برنامه های اجرا شده در این روز بود.

فضاسازی مرکز به مناسبت سالگرد آزادسازی سوسنگرد توسط اعضا و مربیان

این روزها اعضا و مربیان مرکز مشغول فضاساری مرکز به مناسبت 26 آبان سالروز آزادسازی سوسنگرد هستند.