این خانه خانه ی ماست

این خانه خانه ی ماست

فعالیتهای مرکز فرهنگی هنری اشنویه
این خانه خانه ی ماست

این خانه خانه ی ماست

فعالیتهای مرکز فرهنگی هنری اشنویه

بازدید مدارس از مرکز در دهه مبارک فجر

در طول روزهای دهه مبارک فجر مدارس ابتدایی دخترانه و پسرانه سطح شهر از مرکز بازدید نمودند و پس از بازدید از مرکز در کارگاههای فرهنگی شرکت نمودند و با کانون و نحوه عضویت آشنا شدند.


اولین روز از دهه فجر

در روز 12 بهمن همزمان با آغاز دهه مبارک فجر،نمایشگاه آثار اعضا، آثار انقلابی،غرفه معرفی آداب و رسوم محلی و...با حضور فرماندار اشنویه و جمع زیادی از مسئولین و رءسای ادارت در محل کتابخانه کانون افتتاح گردید.

این مراسم با تلاوت آیاتی از قرآن مجید آغاز گردید در ابتدا گروه سرود اعضای دختر کانون به اجرای سرود "ای ایران" پرداختند و از جانب حضار مورد تشویق قرار گرفتند؛سپس آقای خضری ، فرماندار اشنویه پس از افتتاح، به همراه مسئولین از نمایشگاه بازدید به عمل آوردند؛شافعی مسئول مرکز به معرفی غرفه های مختلف نمایشگاه برای مسئولین پرداختند و در قسمت غرفه قصه گویی به اهداف کانون در زمینه معرفی آداب و رسوم محلی اشاره نمود و توجه حضار را به اجرای نمایش و شعرخوانی توسط اعضای نوجوان دختر مرکز جلب نمود.

در پایان این مراسم، از طرف خانم جهانگیری مدیر آموزش و پرورش اشنویه کارت هدیه به اعضای نوجوان که به اجرای نمایش و شعرخوانی پرداخته بودند،اهدا گردید؛ همچنین قرار شد برای همه اعضا نیز تقدیر نامه صادر گردد و از طرف فرماندار نیز قول جوایزی به اعضای گروه سرود کانون داده شد.

در پایان،مسئول مرکز موارد و مشکلات مرکز را با آقای فرماندار مطرح نمود.


در آستانه دهه مبارک فجر

با نزدیک شدن به آغاز سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و جشنهای دهه مبارک فجر در سراسر کشور، مرکز فرهنگی هنری اشنویه نیز همراه با مربیان و اعضا به فضاسازی و تدارکات برنامه ها پرداختند.

تصاویر زیر مربوط به فضاسازی مرکز میباشد:

حال و هوای استقبال از دهه فجر

 به مناسبت فرا رسیدن دهه مبارک فجر اعضا و مربیان مرکز اشنویه با فضاسازی های متناسب این ایام به استقبال از سی و نهمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی می روند. فعالیتهای استقبال از دهه مبارک فجر بدین شرح است: برگزاری جلسه کمیته کودک د ر مرکز- ساخت طرحها و روزنامه های دیواری-آماده کردن فضای نمایشگاه و برپایی آن-ساخت عروسک مادربزذگ جهت قصه گویی در ایام دهه فجر و .. همراه با اعضا 

لازم به ذکر است برنامه های مرکز اشنویه برای این ایام با افتتاح نمایشگاه آثار اعضا و موفقیتها- آثار انقلابی و روزنامه های دوران انقلاب -غرفه قصه گویی-ایستگاه  مطالعه کتاب_ایستگاه نقاشی و..با حضور فرماندار و مسئولین شهرستانی در روز 12 بهمن آغاز خواهد شد.