این خانه خانه ی ماست

این خانه خانه ی ماست

فعالیتهای مرکز فرهنگی هنری اشنویه
این خانه خانه ی ماست

این خانه خانه ی ماست

فعالیتهای مرکز فرهنگی هنری اشنویه

یاد یار مهربان

سالگرد رحلت جانگداز حضرت امام خمینی(ره) تسلیت باد.


به مناسبت بیست و پنجمین سالگرد ارتحال ملکوتی امام خمینی(ره) برنامه هایی به شرح زیر در مرکز اشنویه برگزار گردید:

- فضاسازی مرکز

- معرفی شخصیت امام خمینی(ره)

- معرفی کتاب"خورشید در کوچ"

-بحث آزاد و برگزاری نشست تخصصی معرفی ابعاد گوناگون شخصیت امام راحل

-بیان خاطرات و سخنان امام خمینی با کودکان

- معرفی تالیفات امام به صورت تصویری 




 

تجدید روحیه در دیدار مجدد با مدیر کل سابق کانون استان

صبح روز دوشنبه1393/03/12 مدیرکل آموزش و پرورش استان جناب آقای سیدمصطفوی و معاون ایشان جناب آقای کریمی به همراه مدیر آموزش و پرورش شهرستان جناب آقای پناهنده از مرکز بازدید نمودند.

در این دیدار جناب آقای سیدمصطفوی به همکاری روز افزون آموزش و پرورش با کانون اشاره و بر لزوم آشنایی مدیران مدارس با فعالیتهای کانون تاکید کردند و افزودند که مربیان بایستی در مدارس از جایگاه و احترام خاصی برخوردار باشند و بهترین مکان در مدارس جهت برگزاری نمایشگاههاو... از آن مربیان کانون باشد و ضمن اشاره به فضا و امکانات کانون به برنامه ریزی هر چه بیشتر جهت جذب و نگهداری اعضا تاکید کردند.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان نیز ضمن ارائه پیشنهاداتی در جهت پیشبرد اهداف کانون، قول دادند همکاری هر چه بیشتر با کانون داشته باشند و در زمینه جذب اعضا برنامه ریزیها و هماهنگی های لازم را با مربیان داشته باشند.

معاون متوسطه اداره کل آموزش و پرورش استان جناب آقای کریمی نیز ضمن تشکر از مربیان، به این نکته اشاره کردند که از اول مهر تا پایان اردیبهشت ماه بایستی تمامی مراکز کانون استان از نشریات نوآموز و رشد کودک بهره مند باشند. درپایان این دیدار نیز از کارگاهها و فعالیت های اعضا بازدید نمودند.


به یاد دوست


سرمست ز باده تو خواهم گشتن

بی هوش فتاده تو خواهم گشتن

از هوش گریزانم و از مستی مست

تا شاد ز داده ی تو خواهم گشتن

 اعضای مرکز اشنویه به همراه مربیان خود به مناسبت سالگرد ارتحال و  یاد آن امام و یار سفر کرده (امام خمینی (ره)) برنامه های خود را آغاز کرده اند و به فضاسازی مرکز می پردازند:



پیام تسلیت


سرکار خانم آبسوران

همکار محترم


مشیت الهی بـر ایـن تعلق گرفـته کـه بهار فرحناک زندگی را خـزانـی ماتمزده بـه انتظار بنشیند و این ، بارزترین تفسیر فلسفـه آفـرینش درفـراخـنای بـی کران هـستی و یـگانه راز جـاودانگی اوسـت .درگذشت مادر گرامیتان را به شما و خانواده محترمتان تسلیت عرض نموده برایشان از درگاه خداوند متعال مغفرت ، برای شما و سایر بازماندگان صبر جمیل و اجر جزیل خواهانیم.


حضور فعال دانش آموزان در کانون

روزهای یکشنبه-دوشنبه و چهارشنبه به مناسبت بعثت حضرت محمد(ص) میزبان 600 نفر از دانش آموزان پایه های سوم و چهارم ابتدایی دختر و پسر سطح شهر بودیم.

در این سه روز برنامه های فرهنگی زیر برای دانش آموزان اجرا شد:

قصه گویی- نمایش فیلم میهمان غار-مسابقه-نجوم- معرفی شخصیت حضرت محمد(ص)- معرفی واقعه بعثت پیامبر-بازدید از نمایشگاه آثار اعضا - نمایشگاه کتاب و محصولات فرهنگی و بازدید از کارگاه نقاشی