این خانه خانه ی ماست

این خانه خانه ی ماست

فعالیتهای مرکز فرهنگی هنری اشنویه
این خانه خانه ی ماست

این خانه خانه ی ماست

فعالیتهای مرکز فرهنگی هنری اشنویه

دیدار با خانواده شهدا

   
خوشا آنان که جانان می شناسند
طریق عشق و ایمان می شناسند
بسی گفتیم و گفتند از شهیدان
شهیدان را شهیدان می شناسند

اشک هایش امان نمی داد، در میان بغض و اشک ، عشق و ایمان موج می زد.آری همسرش را می گویم.همسر شهید صباح باوفا.همسرش از جوانمردی و رشادت هایش گفت. از ایمان به خدا ، مهر و محبت پدرانه، از عشق به وطن.
 دو سال است که شهید شده است .دو دختر و دو پسربچه سه و چهار ساله دارد.آری امروزدوشنبه 19/11/94 اعضای دختر مرکز اشنویه به همراه مربی خودبه مناسبت دهه مبارک فجر به دیدار از دو خانواده شهید رفتند و با شخصیت شهیدان والامقام و با خانواده آنان از نزدیک آشنا شدند.
بعد از اهدای هدیه به فرزندان شهید از طرف اعضای کانون، به دیدار از خانواده دیگری رفتیم.
با مادر شهید، همسر و فرزندان ایشان ملاقات کردیم،  داغ از دست دادن جگرگوشه ، نبودن سایه مهربان مادر بر فضای خانه حاکم بود اما با این وجود عشق و ایثار و فداکاری شهیده جمیله خضری سنگینی و اندوه پر کشیدنش را از دلمان خالی می کرد.
دو فرزند داشت.یک دختر 16 ساله و یک پسر 12 ساله
با شخصیتش آشنا گشتیم و با اهدافش میعادی دوباره.
 


نقاشی 37 متری

روز یکشنبه مورخه 94/11/18  تعداد 50 نفر از دانش آموزان مدرسه هجرت در نقاشی گروهی روی کاغذ 37 متری پیروزی انقلاب را به تصویر کشیدند.این برنامه با حضورفرماندار شهرستان اشنویه ٰ رئیس آموزش و پرورش و مسئولین ادارات  در سالن کتابخانه مرکز برگزار گردید.سایر برنامه ها در این روز:

-بازدید فرماندار و مسئولین از نمایشگاه عکس و روزنامه های دوران انقلاب 

- رونمایی از کتاب دست ساز اعضای کانون





رونمایی از بزرگترین کتاب دست ساز

اعضای کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان مرکز اشنویه به مناسبت سی و هفتمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی اقدام به ساخت یک کتاب تحت عنوان" پدر مهربان"با محوریت معمار کبیر انقلاب اسلامی کردند. این کتاب روز یکشنبه مورخه 18/11/94 در سالن آمفی تئاتر مرکز با حضور فرماندار و روسای ادارات ٰ دانش آموزان و تعدادی از اعضای کانون رونمایی شد.

این کتاب شامل زندگینامه امام خمینی(ره)- آثار و تالیفات  ایشان- بیان خاطراتی از زبان فرزندان و نوه های ایشان  و بخشی از آن نیز به اشعاری در باره امام خمینی و دهه فجر اختصاص دارد.

بعد از رونمایی از کتابٰ اعضای کانون از طرف رئیس آموزش و پرورش کتابهایی را بعنوان هدیه دریافت کرردند و از جانب فرماندار نیز قول هدایایی به ایشان داده شد.

 


کارگاه اوریگامی گل لاله


مربیان مرکز اشنویه به مناسبت دهه فجر برای دانش آموزان پایه سوم ابتدایی دبستان ابن سینا کارگاه اوریگامی گل لاله برگزار کردند.

پدر مهربان

" پدر مهربان" بزرگترین کتاب دست ساز توسط اعضای مرکز اشنویه در دست تولید است. این کتاب که با تلاش مربیان و اعضای مرکز اشنویه در حال ساخت است، با موضوع فرازهایی از زندگی امام خمینی(ره) و خاطراتی از زندگی ایشان از زبان فرزندان و نوه های ایشان می باشد که توسط اعضای دختر مرکز اشنویه گردآوری شده است.

این کتاب قرار است در مراسمی  با حضور مسئولین در دهه مبارک فجر رونمایی گردد.