این خانه خانه ی ماست

این خانه خانه ی ماست

فعالیتهای مرکز فرهنگی هنری اشنویه
این خانه خانه ی ماست

این خانه خانه ی ماست

فعالیتهای مرکز فرهنگی هنری اشنویه

یک روز به جای مربیان

روز سه شنبه مورخه94/7/21  تعدادی از اعضای مرکز به جای مربیان به اداره مرکز پرداخته و  انجام امور کتابداری  کتابخانه و فعالیتهای فرهنگی را بر عهده گرفتند.

لبخند کودکان روستا


               این لبخند باصفا تقدیم به همه ی کودکان باصفا

 روز سه شنبه 94/07/21 میزبان کودکان باصفای روستا ی پروانه از توابع شهرستان اشنویه بودیم؛

قصه گویی ، معرفی کتاب، نمایش فیلم  و بازدید از بخش های مختلف مرکز از برنامه های اجرا شده  در این بازدید یک ساعته بود

مسابقه بزرگ نقاشی

در ششمین روز از هفته کودک  که بنام روز "    کودکان دنیا، صلح و دوستی" نامگذاری شده است،مراسم بزرگ نقاشی  با موضوع صلح و دوستی با حضور فرماندار شهرستان اشنویه ، مسئولین و رؤسای ادارات  و جمعی از اولیای دانش آموزان در بین  200 نفر از دانش آموزان ابتدایی  سطح شهرستان اشنویه  در سالن ورزشی " معلم" این شهرستان برگزار گردید؛  در این مسابقه که با همکاری فرمانداری، آموزش و پرورش، هلال احمر ، کانون پرورش فکری و  اداره محیط زیست شهرستان برگزار شد، پس از داوری آثار، تعداد چهل اثر بعنوان آثار برتر معرفی  گردید واز طرف فرمانداری، آموزش و پرورش، محیط زیست ، کانون و هلال احمر جوایزی به ایشان اهدا گردید.


اعضای مرکز اشنویه مروج اصول حفاظت از محیط زیست شدند

در ویژه برنامه ای که به مناسبت هفته ی ملی کودک در مدرسه ی 15 خرداد برگزار شد،  سی نفر از اعضای مرکز اشنویه مروج اصول حفاظت از محیط زیست شدند.

در این برنامه با همکاری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان مرکز اشنویه و  اداره حفاظت محیط زیست گلدانهایی برای کاشت بذر انواع گل به نماد صلح و دوستی و حفاظت از محیط زیست در اختیار اعضا قرار گرفت. این اعضا با راهنمایی کارشناس محیط زیست از اداره محافظت محیط زیست ،مراحل آماده سازی، کاشت و نگهداری از بذر گل را یاد گرفتند و به صورت عملی نیز به کاشت بذرهای مختلف پرداختند.












تقدیر از اعضای کتابخوان

روز شنبه مورخه 94/07/18 به مناسبت روز کودک، کتاب و کتابخوانی  در هفته کودک  ضمن معرفی فعالیتهای کانون و نحوه عضویت از اعضای کتابخوان مرکز  در 4 مدرسه ابتدایی تربیت، معرفت، 15 خرداد و سوم خرداد توسط مربیان مرکز اشنویه تقدیر به عمل آمد :