این خانه خانه ی ماست

این خانه خانه ی ماست

فعالیتهای مرکز فرهنگی هنری اشنویه
این خانه خانه ی ماست

این خانه خانه ی ماست

فعالیتهای مرکز فرهنگی هنری اشنویه

برنامه ی شهرستانی کمیته کودک و نوجوان در دهه مبارک فجر

بر اساس مصوبه ستاد بزرگداشت ایام الله دهه مبارکه فجر و سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، کمیته کودک و نوجوان با مسئولیت کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و عضویت آموزش و پرورش- بهزیستی- امور بانوان- بسیج خواهران و مهدهای کودک ویژه برنامه ای در روز پنج شنبه مورخ 1395/11/21 در سالن نمایش مرکز اجرا شد که گزارش تصویری فعالیتهای آن به حضور تقدیم میگردد.

مسعود قاضی زاده سرپرست کانون مرکز اشنویه ضمن خوشآمدگویی به فرماندار محترم، امام جمعه شهرستان ، مسئولین  ادارات، اعضا و والدین و تمامی حاضرین در جلسه و گرامیداشت ایام الله دهه مبارک فجر به ارائه آمار و عملکرد کانون در یکسال گذشته پرداختند.

در ادامه امام جمعه شهرستان اشنویه برای ایراد سخنرانی دعوت شدند. ماموستا ملا سید مصطفی خاتمی ضمن گرامیداشت این ایام و تبیین آن کانون را یکی از نهادهای مهم ،مثبت و تاثیر گزار در عرصه تعلیم و تربیت کودکان و نوجوانان معرفی کرد.

امام جمعه شهرستان اشنویه به نمایندگی از تمامی مسئولان شهرستان از تلاشهای کانون اشنویه در زمینه کودکان و نوجوانان بویژه در اجرای ویژه برنامه دهه مبارک فجر تقدیر و تشکر کردند.

پس از آن مراسم  تقدیر از دانش آموزان فعال قرآنی  توسط سازمان اوقاف و امور خیریه و همکاری کانون پرورش فکری بود که امام جمعه شهرستان ضمن تبیین بدعتهای رایج شده در مراسمات مذهبی و خاکسپاری ها، به نقش مثبت مراکز فرهنگی اشاره کرد و از فعالین این زمینه تقدیر و تشکر کرد.

اهم فعالیتهای اجرا شده در این روز:

- تجلیل از اعضای کتابخوان مرکز

- تجلیل از دانش آموزان و اعضای فعال در زمینه قرآنی توسط سازمان اوقاف و امور خیریه

- اجرای سرود دهه فجر 

- اجرای دکلمه 22 بهمن

- اجرای نمایش طنز

- معرفی مرکز و ارائه آمار

- سخنرانی امام جمعه شهرستان

- برپایی نمایشگاه آثار اعضا و بازدید مسئولین و عموم مردم

- برپایی نمایشگاه کتابهای انقلابی ویژه ایام الله دهه فجر

- معرفی شخصیت حضرت امام ویژه کودکان و نوجوانان



خوشآمد گویی به حضار  و معرفی شخصیت حضرت امام


تجلیل از اعضای کتابخوان مرکز



تجلیل از دانش آموزان و اعضای فعال در زمینه قرآنی توسط سازمان اوقاف و امور خیریه و همکاری کانون


برپایی نمایشگاه آثار اعضا و بازدید مسئولین و عموم مردم


اجرای نمایش طنز

برپایی نمایشگاه کتابهای انقلابی ویژه ایام الله دهه فجر


سخنرانی امام جمعه شهرستان


برپایی نمایشگاه آثار اعضا و بازدید مدارس به مناسبت دهه فجر

به مناسبت سی و هشتمین سالگرد پیروزی انقلاب و در دهه مبارک فجر نمایشگاهی ازآثار نقاشی، کاردستی و سفالگری اعضا و مربیان برپا شد، در این ایام مبارک  مدارس و دانش آموزان سطح شهرضمن بازدید از مرکز و آشنایی با فعالیتهای گسترده کانون، از این نمایشگاه نیز دیدن کردند.



تجلیل از رشادتهای آتش نشانان در حادثه پلاسکو

به پاس  رشادتهای آتش نشانان  در حادثه ساختمان پلاسکوی تهران اعضا و مربیان مرکز اشنویه در نزدیکترین ایستگاه آتش نشانی حاضر شدند و با کشیدن نقاشی و اهدای دسته گل یاد بزرگمردان عرصه ایثار را گرامی داشتند.