این خانه خانه ی ماست

این خانه خانه ی ماست

فعالیتهای مرکز فرهنگی هنری اشنویه
این خانه خانه ی ماست

این خانه خانه ی ماست

فعالیتهای مرکز فرهنگی هنری اشنویه

مراسم هفته کتاب در روستای پوش آباد

روز دوشنبه مورخه95/08/24 به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی برنامه ای در دبستان انقلاب اسلامی روستای پوش آباد شهرستان اشنویه به همت مدیر و معلمان این مدرسه و مربیان کانون برگزار گردید؛ در این برنامه که کارشناسان اداره آموزش و پرورش، رئیس شورای روستا، ماموستای ده ، تعدادی از اولیای دانش آموزان و جمعی از دانش آموزان مدرسه حضور داشتند، پس از قرائت قرآن و سرود ملی جمهوری اسلامی ایران  و خوش آمدگویی مدیر مدرسه،  مربیان کانون هم به معرفی کانون و فعالیتهایشان و  اجرای برنامه هایشان در این روز پرداختند.

برنامه های اجرا شده توسط کانون در این روز عبارت بودند از: قصه گویی تصویری، معرفی کتاب، برپایی نمایشگاه کتاب ، کارگاه کاردستی، کارگاه نقاشی همگانی با موضوع کتاب و کتابخوانی و اهدای هدیه به تمامی دانش آموزان با برچسب مرغک کانون.

اولین روز از هفته کتاب و کتابخوانی

در اولین روز از هفته کتاب  35 نفر از دانش آموزان پایه ی سوم دبستان دخترانه کوثر شهرستان اشنویه میهمان کانون بودند.در این روز فعالیتهای مختلفی با موضوع کتاب و خوانی برای کودکان و همراه با آنها به اجرا درآمد:

- بازدید از نمایشگاه کتاب

- روخوانی کتاب دیواری" خوشحال باش مرغک من"و پرسش وپاسخ درباره آن همراه با مربی

- معرفی کتاب و قصه گویی تصویری کتاب" آدم کوچولوی گرسنه" توسط یکی از اعضای فعال کانون

- کاردستی اوریگامی "مرغ" مربوط به کتاب روخوانی شده

- کاردستی اوریگامی " مدادرنگی"

- نمایش فیلم

- مطالعه آزاد


جشن قصه گویی

برنامه جشن قصه گویی روز پنجشنبه مورخه 95/07/29 با حضور 60 نفر از اعضای دختر کودک و نوجوان در سالن کتابخانه مرکز فرهنگی هنری اشنویه برگزار شد؛ در این جشن، مربیان فرهنگی و 6 نفر از اعضای دختر قصه گویی کردند. همچنین در این روز برنامه های دیگری نیز به اجرا درآمد، از جمله:

- شعرخوانی

- اجرای نمایش

- مسابقه

- پذیرایی