این خانه خانه ی ماست

این خانه خانه ی ماست

فعالیتهای مرکز فرهنگی هنری اشنویه
این خانه خانه ی ماست

این خانه خانه ی ماست

فعالیتهای مرکز فرهنگی هنری اشنویه

زنده باد کودکی زنده باد زندگی

با شعار زنده باد کودکی - زنده باد زندگی ، به همت مرکز اشنویه و همکاری فرمانداری و آموزش و پرورش و سایر ارگانهای شهرستان اشنویه جشنی برای کودکان برگزار شد.

فرماندار اشنویه صبح شنبه در این آیین که با حضور تنی چند از مسئولین ادارات، مربیان و کودکان پیش دبستانی اندیشه فردا و در سالن نمایش کانون پرورش فکری مرکز اشنویه اجرا شد،ضمن گرامیداشت هفته کودک بر لزوم هماهنگی و ارتباط پویاتر مرکز با فرمانداری و آموزش و پرورش جهت پیشرفت هرچه بیشتر تاکید کردند. 

محمد علی حسین زاده افزود ازهمه امکانات موجود باید برای پرورش استعدادهای فکری وجسمی کودکان استفاده شود. 

وی همچنین کودکان را سرمایه هایی شریف و ارزشمندی خواند که توانمندیهایی آنان باعث رشد جامعه و آینده ای بهتر میشود.

از جمله برنامه های اجرا شده در این جشن: خوش آمدگویی به حضار، اجرای نمایش عروسکی توسط اعضای مرکز، نمایش فیلمی از تولیدات کانون، شعر خوانی، اجرای دکلمه، اجرای نمایش خلاق و اجرای 2 سرود ( توسط کودکان پیش دبستانی اندیشه فردا) ، تجلیل از گروه نمایش عروسکی توسط فرماندار، تجلیل از اعضای فعال و کتابخوان، برپایی ایستگاه نقاشی، برپایی نمایشگاه آثار اعضا، برپایی نمایشگاه دارا و سارا.

در این مراسم فعالیتهای جذاب و دیدنی برای کودکان اجرا شد که مورد تشویق فرماندار، مسئولین و کودکان قرار گرفت.

تصاویری از این جشن:






بقیه عکسها در

ادامه مطلب ...

جشن هفته کودک در روز سوم این هفته

در روز 17 مهرماه جشنی با حضور اعضای پسر در مرکز برگزار گردید در این جشن که حدود 40 نفر از اعضا حضور داشتند برنامه هایی از قبیل: شعرخوانی توسط اعضا- پخش فیلم- اجرای نمایش عروسکی توسط اعضا و مسابقه برگزار گردید . همچنین طی هماهنگی قبلی با سازمان هلال احمر شهرستان اشنویه به مناسبت روز کودک، سلامت و ایمنی از همکاران این سازمان جهت ارائه مطالب لازم برای اعضای کانون در این روز دعوت به عمل آمد.ارائه موارد ایمنی لازم توسط جناب آقای درستکار مسئول محترم سازمان امداد و نجات شهرستان -نمایش فیلم در رابطه با ایمنی در برابر زلزله - ایستگاه نقاشی و اهدای جایزه به برندگان مسابقه نقاشی توسط این سازمان از دیگر برنامه های این روز بود.



قصه و شعر برای کوچولوهای مهدکودک


تبریک تبریک تبریک

بیایید همه بچه های عالم

گوش بدید به حرفم

بخونیم یک صدا با هم ترانه

هممون شادمانه

به هم نزدیک میشه دلهای ما باز

دلها در حال پرواز

نژاد و رنگ و پوست تنها بهانه ست

محبت چاره ساز است

همه ی کودکان خلق خداییم

از پلیدی جدایم

شعار ما همه باشد تکاتک

برای روز کودک


صبح روز چهارشنبه 17 مهرماه به مناسبت روز کودک، سلامت و ایمنی مربیان کانون در مهد کودک آرام اشنویه حضور پیدا کردند. مربیان بعد از تبریک هفته کودک به اجرای قصه گویی و شعرخوانی برای بچه های مهد پرداختند.