این خانه خانه ی ماست

این خانه خانه ی ماست

فعالیتهای مرکز فرهنگی هنری اشنویه
این خانه خانه ی ماست

این خانه خانه ی ماست

فعالیتهای مرکز فرهنگی هنری اشنویه

دیدار با معاون پرورشی آموزش و پرورش

صبح روز دوشنبه 1393/02/29 مربی مسئول مرکز اشنویه با جناب آقای یوسفی فر معاون پرورشی آموزش و پرورش شهرستان در محل اداره آموزش و پرورش دیدار کرد.

در این دیدار، شافعی به مباحث و زمینه های کاری مشترک با آموزش و پرورش پرداخت و  سپس به برنامه بازدید دانش آموزان از کانون در هفته اول خرداد اشاره نمود؛ یوسفی فر نیز ضمن تشکر از کانونیها،به همکاری با کانون و لزوم آشنایی دانش آموزان با فعالیتهای کانون تاکید کرد و در خصوص بازدید دانش آموزان قول همکاری صد در صد را دادند.

حضور مربیان در مدارس

مربیان کانون اشنویه با اجرای فعالیتهای فرهنگی به مدت10 روز درمدارس سطح شهر حضور یافتند؛ قصه گویی، کاردستی‌(درست کردن گل کاغذی بعنوان هدیه مربی به دانش آموزان) و مسابقه ار فعالیتهای انجام شده توسط مربیان کانون در مدارس می باشد؛ همچنین کارتهای معرفی کانون و شرایط عضویت در بین کلیه دانش آموزان مدارس سطح شهر پخش شد و از دانش آموزان جهت عضویت در کانون دعوت به عمل آمد.

همچنین کارتهای یادآوری اعضای سابق کانون جهت تمدید عضویت به آنها داده شد.

اعضای فعال کانون تقدیر شدند

در طول هفته معلم مربیان مرکز اشنویه از اعضای فعال و کتابخوان کانون در مدرسه شان تقدیر کردند؛ همچنین اعضایی که در جشنواره کتابسازی و جشنواره نامها و نشانه های رضوی شرکت کرده بودند و از طرف دبیرخانه جشنواره برایشان لوح تقدیر فرستاده شده بود، تقدیرنامه هایشان را دریافت کردند و مورد تشویق سایر بچه ها و معلمانشان قرار گرفتند.


برنامه ریزی و اجرای ویژه برنامه هفته معلم توسط خود اعضا در مرکز اشنویه

اعضا مرکز اشنویه از مدتی قبل برای این ویژه برنامه برنامه ریزی کرده بودند و به همین مناسبت در فضایی دوستانه و شاد برنامه هایی را با نظارت و همکاری مربی فرهنگی اجرا کردند.


فضا سازی




قصه گویی:


اجرای سرود:


شعر خوانی:


اجرای دکلمه:


اجرای نمایش:


نویسنده: مسعود قاضی زاده


در هفته معلم انجام شد: تقدیر از مدیران چند مدرسه به پاس همکاری صمیمانه با مرکز اشنویه

در طرحی با عنوان کانون مهربانی و به مناسبت هفته ی معلم از همکاری و مساعدتهایی که مدیران مدارس شهرستان اشنویه با کانون داشتند تقدیر و تشکر شد و لوح تقدیرهایی به همین منظور تقدیم آن بزرگواران شد.