این خانه خانه ی ماست

این خانه خانه ی ماست

فعالیتهای مرکز فرهنگی هنری اشنویه
این خانه خانه ی ماست

این خانه خانه ی ماست

فعالیتهای مرکز فرهنگی هنری اشنویه

تجدید روحیه در دیدار مجدد با مدیر کل سابق کانون استان

صبح روز دوشنبه1393/03/12 مدیرکل آموزش و پرورش استان جناب آقای سیدمصطفوی و معاون ایشان جناب آقای کریمی به همراه مدیر آموزش و پرورش شهرستان جناب آقای پناهنده از مرکز بازدید نمودند.

در این دیدار جناب آقای سیدمصطفوی به همکاری روز افزون آموزش و پرورش با کانون اشاره و بر لزوم آشنایی مدیران مدارس با فعالیتهای کانون تاکید کردند و افزودند که مربیان بایستی در مدارس از جایگاه و احترام خاصی برخوردار باشند و بهترین مکان در مدارس جهت برگزاری نمایشگاههاو... از آن مربیان کانون باشد و ضمن اشاره به فضا و امکانات کانون به برنامه ریزی هر چه بیشتر جهت جذب و نگهداری اعضا تاکید کردند.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان نیز ضمن ارائه پیشنهاداتی در جهت پیشبرد اهداف کانون، قول دادند همکاری هر چه بیشتر با کانون داشته باشند و در زمینه جذب اعضا برنامه ریزیها و هماهنگی های لازم را با مربیان داشته باشند.

معاون متوسطه اداره کل آموزش و پرورش استان جناب آقای کریمی نیز ضمن تشکر از مربیان، به این نکته اشاره کردند که از اول مهر تا پایان اردیبهشت ماه بایستی تمامی مراکز کانون استان از نشریات نوآموز و رشد کودک بهره مند باشند. درپایان این دیدار نیز از کارگاهها و فعالیت های اعضا بازدید نمودند.


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.